Voor CV Koopjes is het belangrijk u zo duidelijk mogelijk te informeren omtrent onze werkwijze. Dit betekent dat het van belang is dat u niet alleen weet wat onze voorwaarden zijn, maar dat u ook weet hoe u kunt bestellen, hoe wij omgaan met u gegevens, wat u van ons mag verwachten, dat u weet hoe wij omgaan met service aanvragen, de afhandeling van bestellingen, klachten en nog veel meer. Kortom, hele belangrijke punten voor u als consument en/of zakelijke afnemer.

Online Bestellen

U kunt via onze website heel gemakkelijk bestellen.  De website bevat aan de bovenzijde een categorie overzicht die begint met de hoofdcategorieën. Als u een hoofdcategorie selecteert kunnen er direct producten getoond worden, maar indien van toepassing, kunnen er ook sub-categoriën getoond worden. Onze doelstelling is dat u zo eenvoudig mogelijk door onze categoriën navigeert om zo snel en efficiënt mogelijk het product van uw keuze te kunnen bereiken.

Als u het product van u keuze gevonden heeft, kunt u dit eenvoudig bestellen.U klikt op het product van u keuze. Dit kan door de afbeelding te selecteren, de knop 'bekijken' te slecteren of door de koptekst van het product te selecteren. De koptekst is de dik gedrukte tekst in groot lettertype. Nu u het product geselecteerd heeft verschijnen de product details en de mogelijkheid om het product in uw virtuele winkelmandje te plaatsen. Dit kunt u doen door de knop 'in winkelmand' te selecteren. Standaard staat het besteld aantal op "1". Als u wilt kunt u het aantal verhogen doo de plus en min knop in uw digitale winkelmand te selecteren. Als het aantal producten klopt, selecteert u de knop 'volgende' om uw bestelling af te ronden, of u selecteerd de knop "ga door met winkelen", om verder te winkelen in onze shop.

Klachtafhandeling

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@cvkoopjes.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Onze responsetijd op klachten bedraagt maximaal 2 werkdagen. U ontvangt altijd een bevestiging van u klachtmelding per brief of per post, maximaal binnen 2 werkdagen.

Vermeld altijd:
- Naam
- Telefoonnummer
- Order- en/of factuurnummer
- Email adres
- Duidelijke omschrijving

Opmerking: CVKoopjes.nl is al ruim 10 jaar actief. In deze periode is er nooit een geschil geweest dat niet naar tevredenheid is opgelost. CVKoopjes.nl staat voor kwaliteit en service. En dat betekent dat mocht er onverhoopt een klacht zijn, het voor CVKoopjes.nl de allerhoogste prioriteit heeft. De klant staat bij CVKoopjes.nl immers altijd voorop.



Afrekenen en Verzend mogelijkheden

Bent u al klant bij ons, dan hoeft u geen klant gegevens in te voeren. Op basis van u emailadres en door u zelf gekozen wachtwoord kunt u direct inloggen en de winkelwagen procedure vervolgen. U bent nu bij Stap 1.

Bent u nog geen klant bij ons, dan vragen wij u enkele essentiële gegevens in te voeren ten behoeve van het kunnen afhandelen van uw bestelling. Deze pagina spreekt voor zich, alle met een sterretje gemarkeerde velden zijn verplicht in te vullen velden.

De informatie die u ons beschikbaar stelt wordt uitermate vertrouwelijk behandeld en niet misbruikt. Een uitgebreide verklaring over ons beleid hiervoor treft u aan in onze "privacy verklaring".

Nu u gegevens zijn ingevoerd klikt u op "verstuur" en ontvangt u hiervan een bevestiging via email, en kunt nu de afhandeling van u bestelling vervolgen door uw emailadres in te voeren in combinatie met het door u zelf gekozen wachtwoord en de knop "verder" te selecteren. U bent nu bij Stap 1.

Stap 1 - De verzend informatie wordt getoond. Hier wordt het afleveradres getoond hetgeen u nog kunt wijzigen door de knop "Wijzig uw adres" te selecteren. Is het adres juist en/of gewijzigd, dan kunt u een verzendmethode selecteren. Dit kan zijn "standaard verzending" (staat standaard geselecteerd), of "afhalen winkel". Bij afhalen in onze winkel kunt u met Pin, Credit Card, of contant betalen. Ook is het mogelijk extra opmerking te plaatsen met betrekking tot u bestelling. Als alles juist is geselecteerd of ingevuld selecteert u de knop "vervolg afrekenen".

Stap 2 - Betaalgegevens. Hier krijgt u een overzicht te zien van het factuuradres, totale waarde van uw bestelling en heeft u de mogelijkheid eventuele kortingsbonnen en/of waardebonnen te claimen. Ook in dit scherm kunt u weer speciale instructie voor onze medewerkers achterlaten. Belangrijk is dat u hier ook een betaalmethode selecteert. U kunt kiezen uit ;

- MultiSafepay : U wordt door gelinkt naar onze partner voor het veilig afhandelen (secure link https) van uw betaalkeuze Ideal, Diverse soorten Credit Cards, eenmalige machtiging en/of bankoverschrijving.
- Paypal : Heeft u een PayPal account, dan kunt u dit gebruiken om op basis van een PayPal transactie u bestelling te voldoen.

Als u de keuze heeft gemaakt selecteert u de knop "Vervolg afrekenen"

Stap 3 - In Stap 3 krijgt u nogmaals een volledig overzicht van uw bestelling en de mogelijkheid om wijzigingen te maken. Als alle informatie in dit scherm juist is, selecteert u de knop "bevestig bestelling".

Indien u gekozen heeft voor Rembours, of "afhalen winkel" krijgt u nu de bedank pagina te zien, en wordt u bestelling bevestigd via een persoonlijk email bericht aan u.
Indien u gekozen heeft voor een online betaalmethode zoals Ideal, Creditcard of Paypal, wordt u naar een secure betaalpagina gebracht waar u de betaling kunt uitvoeren. Na betaling wordt u de bedankpagina getoond en ontvangt u een persoonlijke email bericht met de bevestiging van u bestelling.


Garantie & Service

CV Koopjes garandeert de kwaliteit van haar producten. Omdat wij uitsluitend A-merken vertegenwoordigen zijn alle door ons geleverde producten voorzien van uitstekende garantie voorwaarden. Mocht er onverhoopt toch een probleem zijn waardoor u aanspraak wilt maken op garantie staan wij voor u klaar. Onze service medewerkers zullen op basis van hun kennis en ervaring eerst proberen het probleem telefonisch met u te bespreken en/of te verhelpen. Vaak lukt dit dankzij onze installatie technische ervaring. Mocht dit niet lukken, dan zullen wij de situatie escaleren. Dit wil zeggen dat wij in samenspraak met de fabrikant of importeur de product voor u zullen omruilen. Omdat wij officieel Dealer zijn van alle door ons gevoerde producten zijn wij in staat om garantie kwesties snel en adequaat op te lossen.

 CV Koopjes staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.

Consument kan altijd aanspraak maken op garantie. Voor de beoordeling hiervan stuurt CV Koopjes de klant niet door naar Fabrikant of Importeur. Indien de garantie aanvraag wordt gehonoreerd kan de consument de producten bij CV Koopjes inleveren waarna de garantie wordt afgehandeld.

Voor een garantie aanvraag kunt u direct telefonisch contact met ons opnemen, of u stuurt een email aan info@cvkoopjes.nl. Elke garantie aanvraag krijgt binnen maximaal 2 werkdagen opvolging en wordt bevestigd per email.

- Klein elektronische producten kennen een minimale garantie termijn van 1 Jaar (thermostaten, servo's e.d.)
- Radiatoren (outlet 1 jaar mits anders vermeld) kennen een minimale garantie termijn van 5 Jaar tot Maximaal 15 Jaar
- CVketels minimaal 2 jaar op onderdelen en arbeidsloon, 10 tot 15 Jaar op de warmtewisselaar afhankelijk van Merk


Afkoelingsperiode & retouren

CVKoopjes.nl doet niet moeilijk over retouren. Wat voor ons belangrijk is, is dat het product onbeschadigd en volledig (complete staat) aan ons wordt aangeboden. Hebt u achteraf spijt van de aankoop dan krijgt u van ons 14 dagen na levering de tijd om uw aankoop ongedaan te maken. Hebt u materialen over (bijvoorbeeld installatiemateriaal), dan heeft u eveneens 14 dagen de tijd om deze voor een retourprocedure aan te melden. Het enige dat wij u vragen is de goederen netjes aan te bieden, en hiervoor onze RMA procedure te volgen. De RMA procedure staat voor Retour Magazijn Autorisatie en zorgt ervoor dat uw retourzending niet zoek raakt en van te voren bij ons bekend is.

Annuleren

Wij rekenen geen annuleringskosten.

Creditering / terugboeking


Onze maximale termijn voor het crediteren van aankoopbedragen betreft 14 dagen na ontvangst retour. CVKoopjes/nl streeft ernaar zo snel mogelijk uw creditering te verwerken waardoor crediteringen doorgaans binnen 1 week verwerkt zijn.


Scroll